La nivelul RAJA S.A. s-au dispus noi măsuri de protecție a securității și sănătății personalului, dar și a abonaților, ce presupun schimbarea modului de lucru cu publicul, după ce a fost decretată starea de urgență. Astfel, începând cu data de 17 martie 2020, în întreaga arie de operare, programul structurilor care implică relații cu publicul se va desfășura fără interacțiuneadirectă a angajaților RAJA cu persoanele din afara societății. În acest sens, clienții noștriau la dispoziție variante electronice sau telefonice pentru diferite operațiuni și asistență. Le recomandăm acestora să ne contacteze pe adresele de e-mail, prin formularul desesizări, sugestii sau reclamații online și la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul RAJA www.rajac.ro. Excepție fac casieriile RAJA, care vor avea program normal de lucru cu publicul.
În acest sens, facem apel către toți clienții societății să evite crearea de cozi/aglomerație și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m. Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân încontinuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru informații, reclamații, transmiterea consumului de apă, etc. Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prinintermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point,Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
Conducerea societății a luat măsura asigurării funcțiilor esențiale în peste 100 depuncte de lucru, prin muncă în condiții de izolare, în vederea furnizării serviciuluiesențial – apă potabilă, pentru populația din întreaga arie de activitate. Suntem pregătiţi să facem faţă tuturor provocărilor generate de răspândireaCOVID-19 şi să asigurăm continuitatea serviciilor de alimentare cu apă șicanalizare pentru toți consumatorii.
Biroul de presă RAJA
Leave a Reply