Echipele SC RAJA SA au debranșat mai mulți consumatori din Medgidia. Printre aceștia se numără locuitori de la barăcile din zona Siloz dar și de pe strada Ciocârliei. Intervenția a beneficiat şi de sprijinul jandarmilor. Reprezentanții RAJA spun că măsura este dură, dar este singura modalitate prin care unii abonați pot fi convinși să-și plătească facturile.
RAJA face toate demersurile necesare pentru recuperarea debitelor de la abonații rău-platnici, pe cale amiabilă. Există însă și situații în care nici unul din aceste demersuri nu are rezultat, aşa că s-a trecut la debranșări.
A venit rândul abonatilor din cartierul Siloz să fie vizitați de către lucrătorii RAJA. Aici oamenii sunt nemulțumiți. Spun că unii își achită datoriile lunar şi nu merită să fie debranşaţi colectiv. Răuplatincii declară că nu primesc facturile de la apă, motiv pentru care au acumulat debite aşa de mari.
Societatea așteaptă ca abonații să își achite datoriile. Oamenii se plâng că nu își pot permite să achite valoarea integrală. Însă până la soluționarea acestei situații, ei nu pot face altceva decât să ceară apă vecinilor….
Leave a Reply