SEAP a stabilit noi reguli pentru a evita răspândirea infecțiilor cu virusul COVID-19

Sistemul electronic de achiziții publice anunță măsurile luate pentru evitarea răspândirii infecțiilor cu virusul COVID-19

“Dragi utilizatori, în vederea adoptării noilor măsuri impuse la nivel național pentru prevenirea răspândirii virusului COVID19 informăm utilizatorii SEAP că începând cu data de 13 martie 2020 solicitările de orice natură se vor soluționa exclusiv online, astfel: – Cererile de înregistrare, reînnoire, recuperare a certificatului digital sau diverse adrese se vor transmite prin intermediul emailului contact.companii@e-licitatie.ro, contact.autoritati@e-licitatie.ro sau prin intermediul solicitărilor de sistem disponibile după autentificare în secțiunea Solicitări către SEAP. – Pentru achiziționarea serviciilor precum poziții de catalog, participări preplătite, notificări la evenimentele procedurii, notificări pe criterii de interes, servicii web, plata se va realiza prin virament bancar sau prin SEAP – plată securizată cu cardul bancar – în secțiunea disponibilă după logarea în sistem. – Plata recuperării certificatului digital se va realiza doar prin virament bancar. – Contul beneficiarului este RO65TREZ70220F330800XXXX, codul fiscal este RO32722680 iar la detaliile plății se va menționa serviciul plătit (de exemplu ”plată recuperare certificat”, ”plata poziții catalog” etc). – Dovada plății împreună cu cererile de atribuire a serviciilor preplătite se vor transmite la adresa de email plata@e-licitatie.ro. Precizăm că activarea serviciilor achiziționate prin virament bancar se va realiza în momentul în care plata se va regăsi în extrasul nostru de cont (aproximativ 3 zile lucrătoare de la momentul plății). Asistența tehnică în utilizarea SEAP se va realiza doar prin intermediul emailului, a solicitărilor transmise prin sistem sau telefonic.”

Echipa SEAP