“SALT-Sibiu: Administrație de Calitate, Accesibilă Locuitorilor prin Tehnologie”

Primăria Sibiu a creat prin proiectul „SALT-Sibiu: Administrație de Calitate, Accesibilă Locuitorilor prin Tehnologie”, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2, instrumente digitale de comunicare cu sibienii.

Unul dintre acestea este GHIȘEUL DIGITAL, disponibil la sediul Primăriei 24/24 de ore, 7 zile din 7. Astfel, dacă nu utilizați instrumentele online, dacă lucrați până târziu, acest ghișeu este soluția pentru dumneavoastră și îl puteți utiliza pentru:

DEPUNEREA DE DOCUMENTE, fie că este vorba despre cereri, formulare sau despre sesizări și reclamații:

  • Alegeți din meniu tipul de document pe care doriți să îl depuneți și urmați pașii indicați pe ecran
  • Introduceți cartea de identitatea în fanta dedicată și completați datele de contact (nr. telefon și e-mail) pe care să vă transmitem răspunsul
  • Introduceți foile în fanta pentru documente și veți primi un număr de înregistrare generat de registratura electronică a Primăriei
  • Documentele sunt apoi preluate și transmise serviciului din Primărie abilitat să le soluționeze.

PLATA IMPOZITELOR LOCALE ȘI A DIVERSELOR TAXE: la ghișeu puteți plăti peste 100 de tipuri de taxe și impozite, dintre care menționăm: impozitele pe teren, casă sau mașină, taxa de salubrizare, taxe pentru eliberarea unor documente, taxe de timbru și amenzi, inclusiv cele de circulație. Aveți nevoie de cartea dumneavoastră de identitate și de un card bancar. Plata se face în câțiva pași simpli:

  • Selectați de pe ecranul tactil ce impozit sau taxă doriți să achitați
  • Introduceți cartea de identitate în fanta marcată, pentru a fi scanată
  • Completați restul detaliilor marcate cu câmpuri roșii cu ajutorul tastaturii de pe ghișeu
  • Selectați de pe ecran „Plătește” și urmați procedura unei plăți obișnuite
  • Ridicați chitanța! Nu se emit duplicate și este dovada plății, pe care trebuie să o păstrați.