Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons anunţă lansarea aplicaţiei SOS Infocons, prima aplicaţie care poate fi utilizată în România şi oriunde în lume, pentru a intra în contact imediat cu autorităţile din ţara unde se efectuează călătoria sau cu prietenii în cazul producerii unor evenimente grave.
Creată pentru a fi utilizată pe oricare dintre cele trei mari platforme de operare, iOS, Android şi Windows Phone, platforma a fost dezvoltată pentru a putea apela instant în caz de urgenţă serviciile de pompieri, poliţie sau salvare din peste 200 de ţări. În plus, se pot defini până la trei numere favorite şi un mesaj SMS default. În caz de urgenţă, este necesară doar apăsarea unui singur buton pentru a se trimite SMS cu mesajul presetat către cele trei numere definite, la care se adaugă coordonatele GPS pentru geolocalizare.
„Copiii merg în tabere, bunicii în stațiuni balneoclimaterice, pentru recuperare, sau de ce nu, în excursii în străinătate. Este reconfortant să știi că sunt în siguranță și că, în cazul unor incidente sau chiar în cazul în care se rătăcesc într-un oras, există întotdeauna la îndemană o aplicație care poate salva situația. Tocmai pentru siguranța consumatorilor din România ți din intreaga lume, A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a gândit și lansat această aplicație”, a declarat Sorin Mierlea, președintele A.N.P.C.P.P.S. Româania – InfoCons.
Aplicaţia SOS InfoCons este un proiect al mişcării pentru protecţia consumatorilor din România, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de consumatori, şi poate fi descărcată gratuit din magazinele virtuale ale fiecărei platforme în parte.
1 Comment