Compania de apă RAJA S.A. a implementat sistemul call center pentru preluarea indexului autocitit de către fiecare abonat al societății. Acesta funcționează sub forma unui robot telefonic și a fost pus deja la dispoziția consumatorilor.
Noul serviciu reduce timpul de așteptare și rezolvă preluarea tuturor apelurilor. “Nu răspunde nimeni” sau “sună ocupat” nu vor mai exista.
Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Pentru a beneficia de sistemul call center, utilizatorii trebuie să cunoască codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia.
Indexul se citește fără zecimale și se transmite cu 5 zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare. Utilizatorii RAJA trebuie să înţeleagă necesitatea respectării perioadelor de facturare.
Totodată, SC RAJA SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă indică variaţii mari de consum faţă de medie, sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor şi a funcţionării instalaţiilor interioare.
Pentru a putea transmite indexul contorului de apă utilizatorii trebuie să apeleze numerele de telefon cu tarif normal: 0241.924 sau 0241.541.953
Leave a Reply