În caz de cutremur, calamități sau situații de urgență, InfoCons Protecția Consumatorilor prezintă singura soluție tehnică offline de acces la toate numerele de urgență – Aplicația InfoCons!
În caz de calamități, cutremure sau situații de urgență, InfoCons vine în sprijinul cetățenilor cu Aplicația Europeană Gratuită InfoCons, ce cuprinde informații utile în 33 de limbi, unică la nivel international, dezvoltată independent și transparent și în strânsă legătură cu Programul de Informare la nivel internațional Consumers Protection, care pune cetățenilor la dispoziție:
– Numerele utile și de urgență la nivel județean, național și internațional, ce pot fi apelate și off-line regăsite în secțiunea SOS.
Aplicația Europeană InfoCons cuprinde numerele pentru Urgențe, Ambulanță, Poliție, Pompieri, Protecția Consumatorului, Protecția Copilului etc. în secțiunea SOS – denumire pe care o poartă și butonul de pe prima pagină a aplicației – pe care orice cetățean îl poate apăsa la nevoie.
Descarcă Aplicația Europeană Gratuită InfoCons
https://infocons.ro/aplicatia-infocons/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=Newsletter-1365229-20250423&utm_campaign=n+caz+de+cutremur++calamitati+sau+situatii+de+urgenta++InfoCons+Protectia+Consumatorilor+prezinta+singura+solutie+tehnica+offline+de+acces+la+toate+numerele+de+urgenta+-+Aplicatia+InfoCons+&referer=infocons-home
– Harta cu adăposturile de protecție civilă din România ce poate fi consultată în funcție de locația fiecărui cetățean .
Aplicația Europeană InfoCons pune la dispoziția consumatorilor, în aceeași secțiune SOS, lista adăposturilor de protecție civilă din România. Astfel, în funcție de zona aleasă de fiecare consumator în parte, aplicația generează automat harta cu adăposturile de protecție civilă. În cazul situațiilor de urgență majoră, consumatorii pot apela la această hartă pentru a alege cele mai apropiate adăposturi pentru protecție civilă. Pe teritoriul României se regăsesc 4538 de adăposturi de protecție civică care sunt distribuite în toate județele țării
Dreptul la informare este un drept fundamental al cetățenilor, iar mai ales în situațiile de urgență, acest drept este unul esențial. În momentele de criză, orice minut contează și poate face diferența. Astfel, scurtarea procesului de căutare a numerelor de urgență prin colectarea acestora într-o singură aplicație înseamnă câștigarea unor minute în plus, minute care în unele situații sunt esențiale.
Leave a Reply