Administrație de Calitate, Accesibilă Locuitorilor prin Tehnologie, la SIBIU!

Primăria Sibiu a creat prin proiectul „SALT-Sibiu: Administrație de Calitate, Accesibilă Locuitorilor prin Tehnologie”, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2, instrumente digitale de comunicare cu sibienii:

O PLATFORMĂ NOUĂ DE E-ADMINISTRAȚIE, accesibilă online pe adresa https://e-administratie.sibiu.ro/cmsse, centralizeazând toate demersurile electronice pe care cetățenii la au la dispoziție în relația cu Primăria Sibiu dintre care menționăm: depunerea și obținerea de documente online, depunerea de petiții și sesizări, programarea în audiențe, informații și efectuarea de plăți în format electronic.

O APLICAȚIE MOBILĂ – E-PRIMĂRIA SIBIU – care poate fi descărcată gratuit pe telefoane cu Android sau IoS, fiind în primul rând un instrument de efectuare a plăților către bugetul local, dar și un canal de comunicare cu Primăria Sibiu.

UN GHIȘEU DIGITAL, disponibil la sediul instituției 24/24 de ore, 7 zile din 7, pentru ca cei care nu utilizează instrumentele online să poată depune oricând documente la Primărie și să poată efectua plăți cu cardul către bugetul local.

Sunteți invitați să le utilizați cu încredere, Primăria Sibiu luând toate măsurile pentru siguranța datelor dumneavoastră!