Acasă Stiri Social OFICIUL PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORULUI SPUNE: NU VĂ LĂSAȚI PĂCĂLIȚI!

OFICIUL PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORULUI SPUNE: NU VĂ LĂSAȚI PĂCĂLIȚI!

5
0

Start la cumpărături! Dacă v-aţi revenit după sărbători, atât din punct de vedere fizic, cât și financiar, puteţi lua la pas magazinele în căutare de chilipiruri. Atât magazinele din mall-uri, cât şi cele online au dat startul la promoţii şi reduceri de preţuri. Însă mare atenţie la ce cumpăraţi! Reprezentanții Protecției Consumatorului informează că nu toţi comercianţii au renunțat la practicile înşelătoare. Este perioada aşa-ziselor oferte: Clienţii sunt în goană după reduceri iar șefii unor magazine mai strecoară produse scumpe, în speranţa că nu se prinde nimeni. Aceste practici înşelătoare sunt pedepsite de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, atunci când sunt depistate.

„Se ştie că în data de 15 ianuarie încep reducerile de preţuri. La această dată demarează reducerile de preţuri în sistem «vânzare de soldare/solduri». Recomand consumatorilor să acorde mare atenţie la achiziţionarea produselor cu preţ redus şi să fie atenţi la toate detaliile. Sunt situaţii când publicitatea promovată nu se poate proba”, a explicat comisarul şef adjunct Mihai Perifan.

Mihai Perifan recomandă ca, înainte de a cumpăra un obiect, să se verifice dacă oferta mai este valabilă la momentul respectiv. Trebuie urmărit dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală. Se poate face la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă preţul afişat este cel facturat.

„La achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul «3 la preţ de 2», este bine să verificăm preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional”, a mai adăugat Mihai Perifan.

Nu trebuie să vă jenați să solicitați informaţii suplimentare atunci când aveți nelămuriri despre orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace. Atunci când sesizaţi nereguli la reducerile de preţuri sau vă consideraţi păcăliţi, puteţi să faceţi plângere la Protecţia Consumatorilor.

Telefonul Consumatorului este 021.9551 sau vă puteţi adresa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, pe strada Poporului nr. 121 bis, tel. 0241/550.550.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.