Acasă ALEGERI PREZIDENTIALE 2014 „MADE IN ROMÂNIA” ŞI-A PROPUS IDENTIFICAREA PERSPECTIVELOR DE DEZVOLTARE

„MADE IN ROMÂNIA” ŞI-A PROPUS IDENTIFICAREA PERSPECTIVELOR DE DEZVOLTARE

4
0

Preşedintele PMP, Elena Udrea a organizat un eveniment de promovare a brandurilor româneşti din industria confecţiilor. Sub genericul „Confecţionăm româneşte”, acţiunea a reunit manageri ai fabricilor din acest sector. Potrivit Candidatului PMP la preşedinţie, scopul este identificarea perspectivelor de dezvoltare.

“Confecționăm românește” este o încercare de a identifica modalitățile de valorificare la maximum a potențialului Romaniei în acest domeniu. Prezentă la eveniment, Elena Udrea a spus că va face tot posibilul ca preşedinte pentru promovarea brandurile româneşti din confecţii, pentru că sunt de foarte bună calitate şi trebuie să reprezinte un reper pe harta modei internaţionale.

În calitate de candidat la președinția României, Elena Udrea şi-a asumat angajamentul de a elabora un sistem de facilități și de remunerare corectă pentru persoanele care lucrează în această industrie.

Candidatul PMP la președinţie a subliniat necesitatea promovării produselor autohtone, încurajând românii să opteze mai des pentru creațiile “Made in România”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.