Acasă Stiri Social A.N.A.T. A LANSAT ANUL ACESTA IDEEA BRANDULUI: „LITORALUL VERDE”

A.N.A.T. A LANSAT ANUL ACESTA IDEEA BRANDULUI: „LITORALUL VERDE”

5
0

Asociaţia Natională a Agenţiilor de Turism lansează ideea de brand “Litoralul Verde”. Scopul proiectului este acela de a susţine staţiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costineşti, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia şi Vama Veche. Se doreşte ca aceste zone să rămână cât mai verzi, să aibă parcuri, zone de promenadă, locuri de joacă pentru copii şi plaje liniştite.

„Litoralul Verde” s-a născut din dorinţa agenţiilor de turism de a susţine aceste staţiuni de pe litoralul românesc al Mării Negre sub un singur nume.

„Staţiunile Litoralului românesc s-au segmentat, ca brand, sunt diferite şi se completează în acelaşi timp. Astfel, dacă brandul staţiunii Mamaia este acela de staţiune a distracţiei şi a cluburilor de noapte, Eforiile au fost şi sunt în continuare specializate pe tratament balnear, cu o istorie de peste 100 de ani. Zona de sud a Litoralului este o zonă verde, o zonă unde vin, în special, familiile cu copii”, a declarat Alin Burcea, prim-vicepreşedinte ANAT.

Dincolo de brand și ceea ce oferă, principalul atuu al staţiunilor din sud sunt preţurile reduse. Conform celor declarate, valoarea medie a pachetului turistic vândut prin agenţii este în Eforie Nord de 75% faţă de Mamaia, în Eforie Sud de 50% şi în zona Mangalia de 65%.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.